The Olympus
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

The Olympus

The gods like you have never seen them before.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Club "The Underworld"

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Erin

Erin


Aantal berichten : 111
Registratiedatum : 30-09-12
Godennaam : Eris

Club "The Underworld" Empty
BerichtOnderwerp: Club "The Underworld"   Club "The Underworld" I_icon_minitimedi okt 02, 2012 5:46 am

Een avond buiten de boekjes gaan gaat prima in The Underworld. Een donkere club die onschuldige mensen eerder afschrikt dan aantrekt en de "foute" types eerder aantrekt. Een gezellig avondje uit hangt er hier maar net vanaf wat jij onder gezellig vind vallen. Als je uit bent op "stoute" dingen ben je hier in ieder geval aan het goede adres. Aan de bar wordt voornamelijk sterke drank geschonken en aan de zijkant staat een podium dat óf voor optredens of als dansvloer wordt gebruikt.

Werknemers:
- Hades
Terug naar boven Ga naar beneden
Erin

Erin


Aantal berichten : 111
Registratiedatum : 30-09-12
Godennaam : Eris

Club "The Underworld" Empty
BerichtOnderwerp: Re: Club "The Underworld"   Club "The Underworld" I_icon_minitimedi okt 02, 2012 5:57 am

In een kort zwart jurkje met hoge hakken liep Erin binnen in de weinig verlichte club. Dit was als je het haar vroeg een prima plek om plezier te maken. Ze wurmde zich tussen de mensen door die er al stonden en nam plaats op een van de krukken bij de bar. Haar ene knie schoof ze over haar andere en haar elleboog zette ze op de bar neer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden

Hayden


Aantal berichten : 182
Registratiedatum : 29-09-12
Godennaam : Hades

Club "The Underworld" Empty
BerichtOnderwerp: Re: Club "The Underworld"   Club "The Underworld" I_icon_minitimedi okt 02, 2012 6:02 am

Met een zwart overhemd aan en zijn haar door de war, stond Hayden achter de bar in de club. Hij had snel geld nodig - hij kocht veel te veel drank, sigaretten en andere zogenaamde slechte dingen - dus moest hij maar een baantje zoeken. En er was toch niets leukers dan in een bar werken? Zijn oog viel op een vrouw die net voor hem ging zitten en hij liep naar haar toe. 'Wil je iets drinken?' vroeg hij boven de muziek uit en knipoogde naar haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Erin

Erin


Aantal berichten : 111
Registratiedatum : 30-09-12
Godennaam : Eris

Club "The Underworld" Empty
BerichtOnderwerp: Re: Club "The Underworld"   Club "The Underworld" I_icon_minitimedi okt 02, 2012 6:07 am

Erin zette haar andere elleboog ook op de bar toen ze de jonge man erachter aankeek. Haar handen ondersteunde haar kin terwijl ze hem aankeek. 'Hmm ja, verras me maar met iets.' antwoordde ze met een luide stem om boven de muziek uit te komen. Qua drank maakte het haar werkelijk niet uit wat het was, ze zou het sowieso wel weg krijgen. 'Wel iets sterks graag,' voegde ze eraan toe voor ze een of ander chemisch vrouwen drankje zou krijgen zonder dat nog iets van de alcohol proefde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden

Hayden


Aantal berichten : 182
Registratiedatum : 29-09-12
Godennaam : Hades

Club "The Underworld" Empty
BerichtOnderwerp: Re: Club "The Underworld"   Club "The Underworld" I_icon_minitimedi okt 02, 2012 6:21 am

Hij stopte wat sterke drank samen met ijsklontjes in een bak en begon het te schudden. 'Verrassingen he?' zei hij met een opgetrokken wenkbrauw. 'Gelukkig ben ik daar goed in.' Hij schonk de inhoud in een glas en schoof het haar kant op. Hij legde de handdoek die op zijn schouder lag op de bar en keek haar benieuwd aan. Het was zijn specialiteit, de zogenoemde Kill Shot, extreem sterk. Alleen de besten konden ertegen. 'Het is écht sterk,' waarschuwde hij voor de zekerheid.
Terug naar boven Ga naar beneden
Erin

Erin


Aantal berichten : 111
Registratiedatum : 30-09-12
Godennaam : Eris

Club "The Underworld" Empty
BerichtOnderwerp: Re: Club "The Underworld"   Club "The Underworld" I_icon_minitimedi okt 02, 2012 6:32 am

Ze nam het glas dat hij haar toe schoof en keek hem even onderzoekend aan. Het viel niet te ontkennen dat hij er goed uit zag en dat deed ze dan ook niet. 'In het ergste geval sta ik straks dronken te dansen op je bar, maar dat vind je niet erg, of wel?' Ze bracht een glimlach rond haar lippen en bracht het glas daarheen. Zodra de drank in haar keel stroomde voelde ze het herkenbare brandende gevoel van drank. Erin kon op zich voor iemand van haar lengte en gewicht redelijk tegen drank, maar ze bleef een vrouw. Sloeg ook eigenlijk nergens op dat vrouwen sneller dronken waren, maar goed, het was nu eenmaal zo.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden

Hayden


Aantal berichten : 182
Registratiedatum : 29-09-12
Godennaam : Hades

Club "The Underworld" Empty
BerichtOnderwerp: Re: Club "The Underworld"   Club "The Underworld" I_icon_minitimedi okt 02, 2012 6:40 am

Hij leunde met zijn onderarmen op de bar en boog zich wat dichter naar haar toe. 'Het zou me een genoegen zijn,' zei hij met een scheve glimlach en pakte haar lege glas op. 'Wil je er nog eentje?' Hij begon het drankje weer te maken en schonk het nu in twee glazen. Eentje dronk hij zelf stiekem op en zonder op haar antwoord te wachten, gaf hij ook de vrouw nog een drankje. 'Ik heb je hier eerder nog niet gezien?' Een knap gezichtje als de hare zou hij wel herkennen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Erin

Erin


Aantal berichten : 111
Registratiedatum : 30-09-12
Godennaam : Eris

Club "The Underworld" Empty
BerichtOnderwerp: Re: Club "The Underworld"   Club "The Underworld" I_icon_minitimedi okt 02, 2012 7:12 am

Ze bleef met haar elleboog op dezelfde plek toen hij zich dichter bij haar boog. 'Ah, dan dans je toch wel mee?' Ja, dat was een uitdaging. Enkel met een glimlach accepteerde ze het drankje dat hij toch al had ingeschonken, maar dit keer goot ze het niet in een keer achterover. 'Ik ben hier wel eerder geweest.' Ze dacht even na over wanneer dat was geweest. 'Afgelopen zaterdag was dat geloof ik.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden

Hayden


Aantal berichten : 182
Registratiedatum : 29-09-12
Godennaam : Hades

Club "The Underworld" Empty
BerichtOnderwerp: Re: Club "The Underworld"   Club "The Underworld" I_icon_minitimedi okt 02, 2012 9:52 am

'Als ik mezelf op nog wat shotjes trakteer, zit die kans er heel erg dik in.' Hij werd ook weleens gevraagd om te dansen op de podia. Het was niet zijn lievelingsklus, ook al leken ze hem te aanbidden als hij eenmaal zijn overhemd open deed, toch stond hij liever achter de bar zonder vulgaire bewegingen te maken. 'Zaterdag?' Hij grijste bij de herinnering. 'Ja, toen moest ik de hele nacht dansen. Ik stond op dat podium,' vertelde hij en wees naar de plek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Erin

Erin


Aantal berichten : 111
Registratiedatum : 30-09-12
Godennaam : Eris

Club "The Underworld" Empty
BerichtOnderwerp: Re: Club "The Underworld"   Club "The Underworld" I_icon_minitimedi okt 02, 2012 10:01 am

'Je móest dansen? Pff en je mag je zelf ook al trakteren... Verkeerde baan heb je zeg.' Merkte ze op. Ze goot het drankje in een keer achterover en wist nu al dat ze het straks echt zou gaan merken. Als ze aangeschoten was kon ze zo vrolijk zijn, of juist niet. Als ze dronken was wist ze er de volgende dag niets meer van. 'Oh wacht, jij was die ene met dat gespierde en ontblote bovenlijf!' herinnerde ze zich. Zijzelf had ergens tussen de dansende mensen gestaan en aan de bar gezeten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden

Hayden


Aantal berichten : 182
Registratiedatum : 29-09-12
Godennaam : Hades

Club "The Underworld" Empty
BerichtOnderwerp: Re: Club "The Underworld"   Club "The Underworld" I_icon_minitimewo okt 03, 2012 5:12 am

'Ik móest inderdaad dansen en mezelf trakteren mag eigenlijk niet. Niet dat ik me dat erg aantrek.' Hij nam nog een shot, een lichtere deze keer, en keek haar met een speelse glimlach aan. 'Ik was diegene met het woest aantrekkelijke lijf ja,' lachte hij en keek haar uitdagend aan. 'We hebben nog danseressen nodig, weet je. Denk je dat je het in je hebt? Als ik je zo zie...' murmelde hij en wikkelde een pluk om zijn vinger, '...kan jij vast wel vurig zijn.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Erin

Erin


Aantal berichten : 111
Registratiedatum : 30-09-12
Godennaam : Eris

Club "The Underworld" Empty
BerichtOnderwerp: Re: Club "The Underworld"   Club "The Underworld" I_icon_minitimewo okt 03, 2012 6:05 am

'Ah, maar dan kun je dus ook vast wel mij trakteren terwijl het eigenlijk niet mag.' Met een lach keek ze hem aan. 'Hey, dat heb je mij niet horen zeggen. Ik was gegaan voor overheerlijk bovenlichaam.' Op haar beurt werd haar glimlach speelser, hoewel haar stem van serieus naar bedenkelijk ging bij de laatste woorden. 'Try me.' daagde ze hem uit. Hoe raar het misschien ook klonk, ze hield van haar baan bij het mortuarium, maar wie weet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden

Hayden


Aantal berichten : 182
Registratiedatum : 29-09-12
Godennaam : Hades

Club "The Underworld" Empty
BerichtOnderwerp: Re: Club "The Underworld"   Club "The Underworld" I_icon_minitimedo okt 04, 2012 9:10 am

'Misschien kan ik dat inderdaad wel,' grijnste hij en maakte opnieuw een shot voor hun beiden. Hij deed er extra drank in - o, hij wist zo zeker dat hij morgen níet in zijn eigen bed wakker werd - en overhandigde er eentje aan haar. De ander dronk hij zelf op. God, dit was werkelijk godendrank, zoals de uitdrukking zo mooi was. Hij wiebelde even uitdagend met zijn wenkbrauwen en opende de knopen van zijn overhemd. Ze mocht weleens laten zien wat ze in haar mars had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Erin

Erin


Aantal berichten : 111
Registratiedatum : 30-09-12
Godennaam : Eris

Club "The Underworld" Empty
BerichtOnderwerp: Re: Club "The Underworld"   Club "The Underworld" I_icon_minitimedo okt 04, 2012 9:28 am

'Iemand wil mij graag op de bar,' lachte ze. Bij het open gaan van zijn overhemd floot ze zachtjes. 'You know what, I don't give à Damn.' Het shotje goot ze achterover waarna ze hem weer aan. 'Help me eens een handje.' lachte ze terwijl ze soepel op de bar ging zitten en haar hand op hield om te kunnen balanseren op zijn hand. Hoge hakken, drank en je evenwicht bewaren terwijl je op een bar klimt werkt nu eenmaal niet geheel vlekkeloos zonder wat hulp.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden

Hayden


Aantal berichten : 182
Registratiedatum : 29-09-12
Godennaam : Hades

Club "The Underworld" Empty
BerichtOnderwerp: Re: Club "The Underworld"   Club "The Underworld" I_icon_minitimevr okt 05, 2012 6:42 am

Hij stak zijn hand uit om haar te ondersteunen en lachte ongelovig. Hij juichte even en gebaarde dat de muziek veel harder aan moest. Hij sloeg de meeste drankjes in haar buurt van de bar af zodat ze ruimte had en sloeg even plagerig op haar kont. 'Laat maar eens zien wat je kunt!' riep hij uitdagend naar haar en schonk ondertussen wat drank in voor andere mensen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Erin

Erin


Aantal berichten : 111
Registratiedatum : 30-09-12
Godennaam : Eris

Club "The Underworld" Empty
BerichtOnderwerp: Re: Club "The Underworld"   Club "The Underworld" I_icon_minitimevr okt 05, 2012 7:10 am

Misschien was haar jurkje iets te kort hiervoor... Ach, morgen wist de helft hier niets meer van. Ze trok haar wenkbrauwen even op bij zijn hand op haar billen, maar begon al snel op de maat van de muziek mee te dansen. Haar handen gingen de lucht in en haar heupen bewogen heen en weer. De jongeman achter de bar schonk drank in voor andere mensen, maar toen hij daar mee klaar was liep ze over de bar naar hem toe en stak haar handen uit. 'Nou kom op met ja handsome bovenlijf!' riep ze boven de muziek die nu nog harder stond uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden

Hayden


Aantal berichten : 182
Registratiedatum : 29-09-12
Godennaam : Hades

Club "The Underworld" Empty
BerichtOnderwerp: Re: Club "The Underworld"   Club "The Underworld" I_icon_minitimevr okt 05, 2012 10:01 am

Hij wierp een steelse blik onder haar rokje en trok even goedkeurend zijn mondhoeken op. Enkel hief hij zijn handen op bij haar voorstel. 'Nah, ik blijf wel even achter de bar.' Hij wou alweer inschenken, maar zijn collega's pushte hem toch om op de bar te gaan. Nou ja, hij was toch al bezopen. Met een gemakkelijke klim stond hij op de bar en sloeg zijn arm om de vrouw haar taille heen. 'Alsof je dit al jaren doet,' grijnste hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Erin

Erin


Aantal berichten : 111
Registratiedatum : 30-09-12
Godennaam : Eris

Club "The Underworld" Empty
BerichtOnderwerp: Re: Club "The Underworld"   Club "The Underworld" I_icon_minitimevr okt 05, 2012 11:55 am

Erin moest lachen toen zijn collega's hem op de bar duwde. Het maakte haar werkelijk niet uit dat de aandacht deels naar hun ging omdat ze op de bar stonden en de overduidelijke pogingen onder haar jurkje door te gluren negeerde ze gewoon weg. Ze bewoog haar hoofd dichter naar dat van hem om vlak langs zijn oor te antwoorden. 'Je moest eens weten,' speels keek ze hem aan. Haar arm had ze rond zijn schouders geslagen, maar nu liet ze haar hand over zijn rug naar beneden glijden. Ze gaf een tik op zijn billen op haar beurt en keek hem uitdagend aan terwijl ze uit zijn arm draaiden en afstand nam. In haar ogen viel zo ongeveer letterlijk te lezen wat ze wou zeggen. Come and catch me if you can.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden

Hayden


Aantal berichten : 182
Registratiedatum : 29-09-12
Godennaam : Hades

Club "The Underworld" Empty
BerichtOnderwerp: Re: Club "The Underworld"   Club "The Underworld" I_icon_minitimeza okt 06, 2012 2:36 am

In zijn ogen was af te lezen dat hij de uitdaging had aangenomen en liep gemakkelijk naar haar toe. Speciaal voor dansers op de bar hadden ze handvaten op het plafond vastgemaakt, zodat je gemakkelijk heen en weer kon lopen. Eenmaal bij haar ging hij achter haar staan en legde zijn handen op haar heupen om zo met haar heen en weer te bewegen. Hij drukte zijn lippen even speels in haar nek en danste zo verder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Erin

Erin


Aantal berichten : 111
Registratiedatum : 30-09-12
Godennaam : Eris

Club "The Underworld" Empty
BerichtOnderwerp: Re: Club "The Underworld"   Club "The Underworld" I_icon_minitimeza okt 06, 2012 4:02 am

Lachend leunde ze iets tegen hem aan terwijl ze met hem en de muziek mee bewoog. Het was vrij duidelijk dat ze onder de invloed was van drank, waar ze dan ook zelf gebruik van maakte. Ze nam een van zijn handen om zichzelf honderdtachtig graden te draaien. Haar hand greep naar een van de handvaten niet ver boven hun toen ze bijna haar evenwicht verloor en keek hem met een glimlach aan. Iets te lang misschien. 'Als dit problemen oplevert, ik ben hartstikke dronken, ik kan er niets aan doen,' zei ze zo dat alleen hij het zou horen. Ze was niet dronken, aangeschoten ja, maar dronken was ze absoluut nog niet. Dat wist hij ook wel. Hoewel ze zijn naam niet eens wist kon ze het niet laten, ze bracht haar hoofd nog dichter bij dat van hem en drukte zacht haar lippen op de van hem waarbij ze speels op zijn onderlip beet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden

Hayden


Aantal berichten : 182
Registratiedatum : 29-09-12
Godennaam : Hades

Club "The Underworld" Empty
BerichtOnderwerp: Re: Club "The Underworld"   Club "The Underworld" I_icon_minitimeza okt 06, 2012 9:36 pm

'Ik ben ook dronken, dus dat scheelt,' lachte hij en voelde verbaasd hoe ze hem kuste. Het bracht een schok in hem en zonder erover na te denken, kuste hij haar terug. Het was zo'n kus die goed was, echt goed, maar niet herinneringswaardig. Ze zouden het morgen waarschijnlijk allebei vergeten zijn en verder gaan met het leven. Want Hayden was zelf vurig en zocht dus geen vurige vrouw. Hij verplaatste zijn lippen naar haar nek en kuste die.
Terug naar boven Ga naar beneden
Erin

Erin


Aantal berichten : 111
Registratiedatum : 30-09-12
Godennaam : Eris

Club "The Underworld" Empty
BerichtOnderwerp: Re: Club "The Underworld"   Club "The Underworld" I_icon_minitimeza okt 06, 2012 9:57 pm

Misschien wisten ze hier morgen nog iets van, misschien niet. Het maakte niet uit, het ging om het moment. Dat ging het altijd. Mister Handsome verplaatste zijn lippen naar haar nek en Erin gaf hem braaf de ruimte. Een van haar handen lag op zijn schouder, maar die liet ze nu ongegeneerd over zijn ontblote bovenlijf glijden, zijn gespierde bovenlijf. Dat de rest van de club met hun mee kon genieten maakte het absoluut niet dat zij er minder van genoot. Toch bracht ze haar lippen naast zijn oor. 'Mister Handsome, wat dacht je ervan als we een verdieping lager verder gaan.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden

Hayden


Aantal berichten : 182
Registratiedatum : 29-09-12
Godennaam : Hades

Club "The Underworld" Empty
BerichtOnderwerp: Re: Club "The Underworld"   Club "The Underworld" I_icon_minitimeza okt 06, 2012 10:11 pm

Hij wist dat als hij zo door zou gaan, dat hij problemen zou krijgen, dus knikte hij en sprong van de bar af. Daarna tilde hij haar er vanaf en nam haar mee naar een van de kamers die aan de club grensten. Hij viel enkele keren bijna, omdat hij zo gestoord dronken was, en trok een gordijn open. Hij nam haar mee naar binnen en sloot het gordijn weer. 'Hier ziet niemand iets van ons,' mompelde hij en kuste haar weer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Erin

Erin


Aantal berichten : 111
Registratiedatum : 30-09-12
Godennaam : Eris

Club "The Underworld" Empty
BerichtOnderwerp: Re: Club "The Underworld"   Club "The Underworld" I_icon_minitimeza okt 06, 2012 10:33 pm

Erin moest lachen toen hij enkele keren bijna viel, maar wankelde zelf ook een paar keer. Hij leek een stuk verder heen dan zijzelf dacht te zijn. Vurig kuste ze hem terug. 'Zo zonde dat je niemand van dat lichaam van je laat genieten.' fluisterde ze in zijn oor. Het geluid van de muziek klonk hier nog steeds, maar was redelijk gedempt. Haar rug raakte de muur die koud aanvoelde tegen haar huid en tegelijkertijd trok ze hem dichter tegen haar aan. Haar ene hand lag tegen zijn borstkas en haar andere op zijn rug, onder zijn overhemd door. In haar ogen was een twinkeling te zien die aangaf hoeveel ze van zijn aandacht genoot. Iets ruiger ontmoette haar lippen de zijne weer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden

Hayden


Aantal berichten : 182
Registratiedatum : 29-09-12
Godennaam : Hades

Club "The Underworld" Empty
BerichtOnderwerp: Re: Club "The Underworld"   Club "The Underworld" I_icon_minitimezo okt 07, 2012 12:51 am

'Exclusief he, dit lichaam,' grapte hij, al was hij niet bepaald grappig, maar dat lukte ook niet meer als hij dronken was. Hij trok zijn overhemd uit, die nat was van het bier dat eroverheen was gegooid, en trok haar weer tegen hem aan. Ze voelde klein vergeleken met hem, maar niet minder pittig. Ze leek wel op hem, had hij het idee. Ze hielden beiden niet van zacht en gemakkelijk. Hij kuste haar lippen weer en ging mee in de ruige kus.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Club "The Underworld" Empty
BerichtOnderwerp: Re: Club "The Underworld"   Club "The Underworld" I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Club "The Underworld"
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Olympus :: The Olympus :: De stad-
Ga naar: