The Olympus
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

The Olympus

The gods like you have never seen them before.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 De Olympische Kiosk

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Herald

Herald


Aantal berichten : 85
Registratiedatum : 29-09-12
Godennaam : Hermes

De Olympische Kiosk Empty
BerichtOnderwerp: De Olympische Kiosk   De Olympische Kiosk I_icon_minitimedo okt 04, 2012 7:59 am

De Kiosk is een rond bouwwerk met dak in een mooie groene kleur. Hij staat net voor het park op een heel stuk groen. Ieder weekend speelt met hier muziek. Overdag zijn het vaak orkesten of fanfares, maar tegen de avond komen er lokale rockbandjes of juist vrolijke folk... Ieder weekend is wat anders waarbij soms heuse eetkraampjes en drankstanden tevoorschijn komen en dit in een klein festival maakt. Ook kan er altijd het "podium" beklommen worden om zelf te zingen en misschien wel een centje bij te verdienen.


Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dido

Dido


Aantal berichten : 15
Registratiedatum : 03-10-12
Godennaam : Dionysia

De Olympische Kiosk Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Olympische Kiosk   De Olympische Kiosk I_icon_minitimedo okt 04, 2012 8:14 am

Dido danste op het ritme van de orkest. Het was een soort folksmuziek, enorm gezellig en iedereen leek er door op te fleuren. Ze haalde haar handen door haar haren en begon vrolijk te giechelen. Ze was gek op feesten en al helemaal op feesten zoals deze! Iedereen was blij, niets was te gek en je kon doen wat je wou. Toen ze een absurd knappe jongen in het oog kreeg, ging ze wat dichter naar hem toe en danste in zijn buurt verder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Herald

Herald


Aantal berichten : 85
Registratiedatum : 29-09-12
Godennaam : Hermes

De Olympische Kiosk Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Olympische Kiosk   De Olympische Kiosk I_icon_minitimedo okt 04, 2012 9:30 am

Hermes stond met een plastiek bekertje bier te kijken naar hoe mensen vrolijk danste. Vandaag was hij enkel in een baggy jeans gekleed en daarop een grijs vest met een tanktop van de Red Hot Chilli Peppers. Op aarde vond hij de muziek wel leuk. Zoals deze, rock en alternatieve. Het was beter dan de hele tijd harpen en nimfen gezang. Hij merkte hoe een vrouw dichter bij hem kwam dansen en hij glimlachte enkel uitdagend naar haar. Als ze wou komen dan stonden twee armen volledig voor haar gespreid.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dido

Dido


Aantal berichten : 15
Registratiedatum : 03-10-12
Godennaam : Dionysia

De Olympische Kiosk Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Olympische Kiosk   De Olympische Kiosk I_icon_minitimedo okt 04, 2012 9:39 am

Ze danste vrolijk dichtbij hem door en wierp zo nu en dan een blik op hem. Als Godin van de feesten kon ze als geen ander dansen en ze hield zich nu dan ook niet in. Al kon ze dansen tot de eeuwigheid op de Olympus, hier voelde ze zich langzaamaan moe worden. Ze koos voor een pauze en liep hierbij naar de jongen toe. 'Hey,' glimlachte ze en keek even in zijn bekertje. 'Zou ik misschien een slokje mogen? Ik heb het zo heet!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Herald

Herald


Aantal berichten : 85
Registratiedatum : 29-09-12
Godennaam : Hermes

De Olympische Kiosk Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Olympische Kiosk   De Olympische Kiosk I_icon_minitimedo okt 04, 2012 9:57 am

Hermes keek naar de vrouw. Het was heerlijk om haar te zien springen, het haar zien te bewegen en vooral om haar heupen te aanschouwen. Eenmaal voor hem keek hij haar met een grijns aan. 'Wel, mysterieuze vrouw. Wat krijg ik er voor in de plaats?' Hij dronk hierbij nog een slokje waarna hij haar weer tevreden aankeek. Hij wist niet wat die aardse vrouwen hadden, maar hem hoorde je niet klagen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dido

Dido


Aantal berichten : 15
Registratiedatum : 03-10-12
Godennaam : Dionysia

De Olympische Kiosk Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Olympische Kiosk   De Olympische Kiosk I_icon_minitimevr okt 05, 2012 1:38 am

Ze glimlachte speels en veegde wat plukken uit haar gezicht. 'Nou, na dat ene slokje van jou ga ik waarschijnlijk weer voor je verder dansen. Ik was ook van plan om de band te vragen of ik iets mocht zingen. Maar, wat ik ook kan regelen, is wijn. Geloof me, het is echt godendrank.' Ze keek hem vragend aan en ging met haar vinger even over haar lippen. Ze was de godin van de wijn, natuurlijk kon ze voor geweldige wijn zorgen. 'Wat je maar wilt! Je hebt geluk dat ik zo'n dorst heb,' plaagde ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Herald

Herald


Aantal berichten : 85
Registratiedatum : 29-09-12
Godennaam : Hermes

De Olympische Kiosk Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Olympische Kiosk   De Olympische Kiosk I_icon_minitimeza okt 06, 2012 10:00 pm

Hermes keek haar met een glimlach aan. De vrouw had pit, dat had ze zeker. 'Een godendrank? Vertel mij wat!' Hij miste de drank op de Olympus. Hij dronk zijn bier op en gooide het platieke bekertje achteloos op de grond. Zijn armen kwamen rond haar terecht. Netjes om te dansen. 'Dat antwoord volstaat op dit moment.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Dido

Dido


Aantal berichten : 15
Registratiedatum : 03-10-12
Godennaam : Dionysia

De Olympische Kiosk Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Olympische Kiosk   De Olympische Kiosk I_icon_minitimeza okt 06, 2012 10:15 pm

Ze nam nog een slok van de bier en voelde alweer de energie opkomen. Ze glimlachte vrolijk naar hem en legde haar handen om zijn nek heen. 'Ik ben Dido,' zei ze boven de muziek uit en hield haar hoofd schuin in een nieuwsgierig gebaar. 'En jij? O ja, de godendrank he?' Giechelend pakte ze een beker bier uit iemand handen en hield hem tussen de hare. Na zich even op de inhoud geconcentreerd te hebben, werd het bier wijn. 'Proef maar!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Herald

Herald


Aantal berichten : 85
Registratiedatum : 29-09-12
Godennaam : Hermes

De Olympische Kiosk Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Olympische Kiosk   De Olympische Kiosk I_icon_minitimeza okt 06, 2012 11:28 pm

Hemes glimlachte enkel breder bij het feit dat ze op hem reageerde. 'Herald is de naam.' Hij danste met haar zoals op de Olympus. Misschien moderner en een tikkeltje speelser, maar ook de goden wisten hoe ze hun heupen moesten gebruiken. Daarbij waren ze ook niet altijd netjes. Met een opgetrokken wenkbrauw keek hij naar haar. Wat was ze in Zeusnaam aan het doen? Hij dronk en proefde... Hij proefde thuis. Dido. Hij dqcht na. Dionysia. 'Maar misschien wegt Hermes je wat meer?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De Olympische Kiosk Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Olympische Kiosk   De Olympische Kiosk I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De Olympische Kiosk
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Olympus :: The Olympus :: De omgeving-
Ga naar: