The Olympus
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

The Olympus

The gods like you have never seen them before.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Tot ziens en tot over een week!

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Hayden

Hayden


Aantal berichten : 182
Registratiedatum : 29-09-12
Godennaam : Hades

Tot ziens en tot over een week! Empty
BerichtOnderwerp: Tot ziens en tot over een week!   Tot ziens en tot over een week! I_icon_minitimezo okt 07, 2012 5:41 am

Ik ben vannacht/morgenochtend weg naar Rome! WOEHOE! Heb nog hele fijne verjaardagen Iris en Iris! Dag dag nu ga ik lekker boerenkool eten jummmieeeee
Terug naar boven Ga naar beneden
Erin

Erin


Aantal berichten : 111
Registratiedatum : 30-09-12
Godennaam : Eris

Tot ziens en tot over een week! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tot ziens en tot over een week!   Tot ziens en tot over een week! I_icon_minitimezo okt 07, 2012 5:46 am

Veel plezier Chris! Ik weet niet of ik je nog spreek want ik ga over drie kwartier naar mijn opa en oma! Have Fun xoxo
Terug naar boven Ga naar beneden
Aria

Aria


Aantal berichten : 156
Registratiedatum : 29-09-12
Godennaam : Aphrodite

Tot ziens en tot over een week! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tot ziens en tot over een week!   Tot ziens en tot over een week! I_icon_minitimezo okt 07, 2012 6:08 am

Super super super veel plezier in Rome! Maar ik denk dat dát wal goed gaat komen hahahah. KUS
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden

Hayden


Aantal berichten : 182
Registratiedatum : 29-09-12
Godennaam : Hades

Tot ziens en tot over een week! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tot ziens en tot over een week!   Tot ziens en tot over een week! I_icon_minitimezo okt 07, 2012 6:09 am

Thankyouuuuuu guys! <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Erin

Erin


Aantal berichten : 111
Registratiedatum : 30-09-12
Godennaam : Eris

Tot ziens en tot over een week! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tot ziens en tot over een week!   Tot ziens en tot over een week! I_icon_minitimezo okt 07, 2012 6:16 am

Ik wil ook naar Rome omg en naar Finland. Ik heb trouwens vandaag besloten dat ik een kaart ga kopen van de wereld en van Nederland en dan stippen ga zetten of stickers ga plakken waar ik ben geweest (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Herald

Herald


Aantal berichten : 85
Registratiedatum : 29-09-12
Godennaam : Hermes

Tot ziens en tot over een week! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tot ziens en tot over een week!   Tot ziens en tot over een week! I_icon_minitimeza okt 13, 2012 7:54 pm

Hoop dat je daar een geweldige tijd hebt!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Tot ziens en tot over een week! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tot ziens en tot over een week!   Tot ziens en tot over een week! I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Tot ziens en tot over een week!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Olympus :: Algemene topics :: RANDOM-
Ga naar: