The Olympus
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

The Olympus

The gods like you have never seen them before.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Geen tijd, geen tijd hoe zeer het mij ook spijt

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Erin

Erin


Aantal berichten : 111
Registratiedatum : 30-09-12
Godennaam : Eris

Geen tijd, geen tijd hoe zeer het mij ook spijt Empty
BerichtOnderwerp: Geen tijd, geen tijd hoe zeer het mij ook spijt   Geen tijd, geen tijd hoe zeer het mij ook spijt I_icon_minitimeza okt 13, 2012 12:16 am

-Wit konijn met zakhorloge en vest dat snel een konijnenhol in duikt-

Ik ga vanavond uit eten, morgen naar een vriend en daarna naar een verjaardag, maandag zo ik tot 5uur op school, dinsdag kennismaken met oppaskindjes, woensdag naar mijn baantje voor volgend jaar, pwsdagen en vrijdag vertrek ik naar New York. Dan heb ik één bijkom dag waarna ik naar een concert ga, uit eten voor het trouw jubileum van mijn opa en oma, verjaardag van een vriendin en dan zit ik die maandag weer tot 5uur op school en van 5 tot 9 november heb ik toetsperiode. Dus ergens tussendoor moet ik ook nog leren.

Jullie kennen me, ik kom elke dag wel even online om te reageren - als dat kan. Behalve als ik in NYC zit dan, maar ik heb dus ook geen tijd voor massa meets.

Aan beide Irissen: ik heb nu één meet open staan met één van jullie... Wil een van jullie een nieuwe meet starten? -Of Lau of Chris als jullie je geroepen voelen als jullie dit lezen xD-
Terug naar boven Ga naar beneden
Herald

Herald


Aantal berichten : 85
Registratiedatum : 29-09-12
Godennaam : Hermes

Geen tijd, geen tijd hoe zeer het mij ook spijt Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geen tijd, geen tijd hoe zeer het mij ook spijt   Geen tijd, geen tijd hoe zeer het mij ook spijt I_icon_minitimeza okt 13, 2012 7:52 pm

Have fun! Ik moet deze week alles inhalen wat ik heb gemist dus heb het even druk... We zullen wel zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hugh

Hugh


Aantal berichten : 87
Registratiedatum : 29-09-12
Godennaam : Hephaistos

Geen tijd, geen tijd hoe zeer het mij ook spijt Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geen tijd, geen tijd hoe zeer het mij ook spijt   Geen tijd, geen tijd hoe zeer het mij ook spijt I_icon_minitimeza okt 13, 2012 10:20 pm

Geniet van al die leuke dingetjes! En naar welk concert ga je (:?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Geen tijd, geen tijd hoe zeer het mij ook spijt Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geen tijd, geen tijd hoe zeer het mij ook spijt   Geen tijd, geen tijd hoe zeer het mij ook spijt I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Geen tijd, geen tijd hoe zeer het mij ook spijt
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Olympus :: Algemene topics :: RANDOM-
Ga naar: